LOGISTIKA
I DISTRIBUCIJA
Dobro organizovana i efikasna logistika je jedna od naših ključnih kompetencija.
Dosadašnji rezultati nam daju kredibilitet i čine našu firmu kao maksimalno pouzdanog partnera u celom procesu lanca snabdevanja.
Kroz sporazume sa najboljim logističkim kompanijama u zemlji, administrativne poslove realizujemo u roku od 24 sata. Kupcima u Beogradu robu isporučujemo u roku od 24 sata, a kupcima širom Srbije najkasnije u roku od 48 sati.
Ugovorni partner za skladištenje
(Milšped, Krnješevci)
Ugovorni partner za špediciju
(Milšped, Krnješevci i Gebruder Veiss, Dobanovci)
Ugovorni partner za transport
(Rapan, Valjevo)
MENADŽMENT
KATEGORIJA
Naša poslovna praksa je da odluke o asortimanu i nabavci donosimo imajući u vidu potrebe potrošača na našem tržištu.
Mi smo firma koja stvara uzajamnu vezu između proizvođača, maloprodavaca i potrošača. U tom procesu razmenjujemo informacije i podatke i zajednički razvijamo kategorije proizvoda. Za uspeh su nam ključni dobra koordinacija i komunikacija sa svim partnerima u lancu.
Kategorijama proizvoda upravljamo nezavisno što podrazumeva izradu strategije za proizvode svake robne marke, planiranje i ugovaranje asortimana, kao i praćenje prodaje i kretanja artikala na tržištu.
Kod planiranja i ugovaranja asortimana, rukovodimo se potrebama potrošača i situacijom na tržištu. Ciljeve postavljamo u skladu sa ulogom i planom razvoja kategorije. Zajedno sa dobavljačima donosimo odluke o širini asortimana, pratimo profitabilnost kategorija, kretanja na tržištu i primenu propisanih standarda.
Naravno, pratimo i ponudu konkurencije, ali gledamo i to kako i koliko brendovi marketinški podržavaju svoje proizvode i u tom procesu usaglašavamo naše planove promocija sa njihovim.
MARKETING
KONCEPT
Marketinške aktivnosti usmeravamo u cilju zadovoljenja potreba potrošača i ostvarivanja dobiti klijentima.
Potpuno smo usmereni na marketinški koncept poslovanja. Svaki član našeg tima brine o potrošačima i klijentima, i radi sa svešću da je tu zbog njih.
Marketing planiranje je sastavni deo ukupne planske aktivnosti firme. Orijentisani prema klijentima, svako planiranje asortimana i usluga počinjemo od njihovih potreba, a cilj nam je zadovoljstvo svih u lancu. Planskim odlukama, kroz proces unutrašnjeg usklađivanja poslova i organizacije, pokušavamo da se prilagodimo zahtevima i predvidimo dešavanja na tržištu. Na taj način utičemo na kreiranje stanja na tržištu.
ATL (TV i radio reklame, bilbordi, lifleti, štampani materijali, WEB)
BTL (POS materijali, promocije u radnjama)
PRODAJNA
MREŽA
Našu distributivnu mrežu čini preko 70 najpriznatijih maloprodavaca u Srbiji sa više od 300 prodajnih mesta.
Prodajnu mrežu čine partneri u veleprodaji, dve monobrend maloprodaje Sony Center, ali i brojne druge firme sa kojima intenzivno sarađujemo.
Veleprodajna delatnost nam je primarna. U okviru veleprodajne distributvne mreže su renomirani maloprodavci svih struktura – specijalisti za tehniku, robne kuće i tradicionalne prodavnice.
Distributvnom mrežom pokrivamo celu teritoriju Srbije